Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 22, 2010

Update: 28 weeks

My bb 28 weeks



Berat badan naik 2kg.....

HB turun sket...

Urin ok..

Tekanan darah tetiba jd rendah... pas SN suh duk rehat jap check tekanan darah lagi sekali barulah ok.

Scan bb dah tau gender.. tapi aku yg tak confident plak sbb tak dpt tgk betul2 identificationnya...

Uri di kedudukan yang baik (so, tak yah nk refer to GH).

Air ketuban ok.

Ukuran kepala, panjang kaki tangan perut bb semua ok...

Pasni kena check up 2 minggu sekali pulak...

Overall,

Thank u ALLAH, Alhamdulillah....

4 comments:

  1. alhamdulillah.. xde pape... kalau nk hb naik.. makan paru, hati & pedal.. tp jgn la mlnantak byk sgt :p

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah..baby boy ke girl nie? :-)

    my check up pulak nx monday..nk confirmkan gender baby

    ReplyDelete
  3. huhu dah semakin dekat sudah
    Semoga semuanya baik2 & dipermudahkan.

    ReplyDelete
  4. nieyxzha, alhamdulillah... preggy kali ni plak HB nya main cak2 ngan kita... :D

    wina, SN yg scan tu kata gugurl.. tp kita tak puas hati sbb masa berbaring tuh tak nampak kat screen monitor tuh. another 2 weeks nk scan lagi sekali...

    momma mia, mmg dh tak sabar dh nk tunggu si kecik nih kuar. kakak dia wawa pun slalu dok main2 perut je... ala2 tgh main ngan adik dia.. yg tak sabar sgt tuh nk BF bb n kakak dia... :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails