Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, October 23, 2010

Back pain.. pain at the back,,, pain here and there...

Gambar hiasan semata2....Credit to Yahoo!


Adatla kan bila ibu preggy dh masuk 3rd trimester nih mesti rasa sakit2 sana sini..

Siyes sakit2 nih yg aku tak mo rasa...

Tak bersyukur kah aku???

Hehehe... bkn nak cemuh apa yg ALLAH dh bagi kat aku..

Tapi tu la kan... Sakit2 gini susahnya nk wat keje pape pun.

Nak jalan, nak duduk, nak tidur, nak baring, nak berlari?? Oh.... tidak la sampai kena berlari...

Pendek citer sakit sana sini buat aku rasa tak selesa sangat...

BB pun nampaknya banyak tidur je ari nih...


Huhuhu... Tak suka.. tak suka....

P/s: Sakit belakang aku nih takde la sakit gilerss sprt dalam gambar tuh... :D

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails