Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Tuesday, October 19, 2010

Parenting is not an easy job

Kenapa plak aku refer terma Parenting sebagai job atau pun satu pekerjaan..???

Sememangnya tak de kerja yg paling susah di dunia nih selain menjadi seorang IBU DAN BAPA.

Kenapa plak gitu rupenya??

Fening lalat korang sekejap kan ngan n3 aku nih.

Sebelum aku menerangkan secara lanjut, meh terjah blog member aku nih, Ayu Khairy. Sebab dia dh membuka mata dan minda aku untuk mengambil berat soal pendidikan anak2 dari usia awal.

Not just mengajar ABC, 123 or Alif Ba Ta.... tetapi lebih dari itu.

Memang le n3 dia citer pasal perkembangan anak dia Meor Imran Hariz, tapi yang aku nak kongsikan di sini ialah pada akhir n3 tuh dia ada letak nama satu portal yang belum pernah le aku jumpa setakat nih.

Portal tersebut ialah.....


PORTAL ANAKKU SAYANG


Sangat2 informatif... memang boleh buat kelas tuisyen la ngan En.Hubby korang masing2, sambil duduk rileks layan tv tuh baik layan Portal nih..

Ada pelbagai artikel yang sangat menarik dan informatif. Aku sendiri baru melayari sebahagian 10% je portal tuh.

Jadinya bila aku kata menjadi IBU dan BAPA adalah pekerjaan yang paling susah di dunia nih, korang akan tau kenapa bila korang jenguk portal tuh nanti.

Happy Reading!!!

P/s: Ayu.. ko mmg sumber inspirasi dan informasi aku... :D



2 comments:

  1. hahahaa...thanks beb..promote baik punya blog aku..ahaksssssss..

    ReplyDelete
  2. alah ayu.. bkn slalu.. tp mmg slalunya ko yg salurkan info dan aku berkongsi ngan yg lain.. hehehe... :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me