Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Monday, October 4, 2010

HUWAAAA...!!! AKU INSAF!!!

Credit to Yahoo!

Aku adalah pengunjung tegar ke blog kak Farah Farhan dan sentiasa tertunggu2 apa citer menarik yg nak dikongsikan oleh beliau.

Kali nih memang buat aku rasa sangat insaf. Dan di akhir pembacaan aku tak dapat nak tahan air mata dari menitis jatuh ke pipi (serius!! bukan ala ala jiwang karat nih!!).

Kalu korang nak tau citer lanjut, terus terjah ke blog kak Farah Farhan.

http://www.sarakids.com/blog/?p=4336

4 comments:

  1. mmm, nak buat pembetulan skittt...farah tu muda sethn dr kita..hehe..tapi, aku salute ngan pengalaman dia..mmg banyak membantu..^_^

    ReplyDelete
  2. iye ke??? hehhehe... tak pe la... give kredit to her as a sifu for BF... (nak cover malu la nih...:D)

    ReplyDelete
  3. Selamat Bf utk anak ke-2 nanti.
    semoga dipermudahkan segala urusan nanti..

    ReplyDelete
  4. momma mia, AMIN.... Insya Allah dengan support dari kawan2 BF gak... :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me