Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 11, 2010

PEMANDU !@!&@^!*&@!&@ punca kemalangan

Bagi yang beragama Islam, wajib untuk kita mengingati bahawa AJAL MAUT ketentuan Illahi.

YES!!! No doubt about it. Tapi kalu dah perangai pemandu kita (tak kisah le apa jenis kenderaan pun) bila di atas jalan raya macam !@!(*@*!(@!*$&%&# (sila isi tempat kosong, pepaham lah sendiri)??? Macam mana nak buat??? Sapo nak jawab soklan cepu cemas nih??

Dan ini jugalah yang berlaku pada petang semalam. Akibat pemandu !*^@!%^* manusia yang tidak bersalah turut menjadi mangsa.

Sapa nak jawab pada ahli keluarga mereka yang mungkin baru bertemu, alih2 dapat khabar berita yang menyayat hati nih??

Nape aku emo sangat??!! Memang aku emo!!!

Mula2 tuh takmo amik tau, tp bila dilihat kesan kemalangan dari gambar2 yg ada tuh aku jadi tersangat lah emonya...!!!

Kalu korang nak tgk lanjut, sila terjah kat sini...

http://suffer.frenzyfm.my/2010/10/gambar-video-kemalangan-ngeri-101010.html

Al-Fatihah buat semua jenazah yang beragama Islam dan Takziah buat ahli keluarga mereka.

Al-Fatihah...


P/s: Yang paling terkesan pada aku, bila aku tertengok plak gambar TANGAN di atas jalan. Yup! Tangan saja yang tinggal di atas jalan... Nauzubillah...

4 comments:

  1. me pun a bit fobia kekadang tuh sbb my hubby always berulang alik kl-bkt mertajam naik bas. Me hanya mampu mendoakan shj. Bila dengar bas xcident me always tersentak & berdebar2 hati nih...

    Alfatihah

    ReplyDelete
  2. takutnya bila tulis tangan tinggal atas jalan...adoiiiiiiiii

    ReplyDelete
  3. erk,tk brani nk klik..huhuh...


    ps:pja dh invite blog,nnti kongsi2 tips ye;)

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails