Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, October 1, 2010

Petua orang tua2...

Honestly walaupun preggy kali kedua, tapi rasanya banyak perkara yang aku tak tau. 1st sebab masa anak sulung dulu aku pun tak amik tau sgt pasal bab2 bersalin semua nih.. Tapi kali ni sbb dh celik IT aku pun celik preggy gak.

Besides belajar ttg ilmu2 PSI (Penyusuan Susu Ibu), aku sedang menyelongkar ilmu2 berkenaan petua nak senang bersalin dan jugak petua pantang larang semasa berpantang nanti (tak kisah le petua pantang bersalin normal or czer).

Alhamdulillah blog aku didatangi seorang teman blogger baru iaitu Kak Mah. Sj singgah tgk blog dia dan aku ditemukan dengan apa yang aku cari......

Petua Memudahkan Bersalin dan Dalam Pantang

Sangat-sangat informatif! To all mommy to be, n3 ni haruslah diterjah ye untuk persediaan kita nanti.

2 comments:

  1. wah terharu gitu....jumpa blog puterihannan ni pun pasal nak cari ilmu breastfeeding....kita share-share information...

    ReplyDelete
  2. kak mah, baru nak blajar pasal BF nih. teorinye aje... praktikal lum agi... tgh menunggu tiba saatnya.. ngeh3

    ReplyDelete

Jom Follow Me