Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Thursday, October 14, 2010

Bila Blue Bear buat perangai...

Ni masa mula2 sebelum Blue Bear tuh buat perangai (Photo credit to Celcom)

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
Ni la dia muka2 Blue Bear yg saja nak cari pasal ngan aku nih! (Photo Credit to Celcom)

Selama nih aku cuma mendengar rintihan dan aduan dari kawan2 yang menggunakan khidmat Blue Bear tuh. Aku pun tak terfikir nak merasa penangannya bila Blue Bear tuh buat perangai.

Ha.. sekarang nih! Hamik kau!!!

Disebabkan Blue Bear tuh buat perangai, makanya susah giler aku nak update misi blogwalking aku ke merata blog sambil2 melayan muka buku (FB ler...) aku.

Sekarang nih terpaksa le aku browse dari satu blog ke satu blog saja. Takleh dah nak browse sekali 10 blog dalam satu masa.

Kalu aku buat cenggitu, alamatnya bersarang labah2 le aku nye blog tak berupdate.

Ni la dia penangan bila Blue Bear tuh buat perangai....

P/s: Ini le satu caranya dorang nak sengkek kan kita... (suh upgrade GB broadband utk upgrade kan speed la kunun!!).

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me