Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, October 26, 2010

Breastfeeding news

Sesapa di sini yang penah mengalami salah satu masalah berikut??

Blocked Duct??

Mastitis???

Aku tak penah alami masalah nih, tapi aku takut suatu masa nnt ini menjadi cabaran buat aku dalam misi memberikan makanan terbaik buat anakku...

Aku terpanggil nak berkongsi citer pasal nih apabila salah seorang blogger nursing mom menceritakan sedikit pengalaman beliau yang mengalami masalah tersebut. Kalu nak tau leh baca sini.

Tapi yang menarik perhatian aku ialah, penerangan yang jelas lagikan tak perlu bersuluh... dikongsikan oleh beliau.

Tak perlu aku pulak bercerita panjang lebar, korang terjah terus kat sini.

Happy Reading!!!

P/s: Breastfeeding is forever a learning process for both mom and baby.

2 comments:

  1. tak penah alami masalah seperti di atas, tapi mengalami masalah nipple confusion

    hopefully kalini tidak lg bermasalah

    ReplyDelete
  2. http://ezurin.blogspot.com/2010/08/bengkak-susu.html

    aku ada buat entri mengenai bengkak susu ni...


    P/s : fatin, sori tau..still tengah "mengarang" lagi ni tugasan tu...hehe

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails