Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 9, 2010

Watermark aku!!!

Sejak aku mula berblog pada April 2010, macam2 hal yang dh aku pelajari di dunia internet nih.

Terutamanya tentang dunia blogging.

Bermula dengan merekabentuk blog...

Meletak NuffNang..

Meletak shoutbox...

Buat sticky entry...

Etc..etc...etc...

Dan hari ni, baru je kejap tadi aku belajar cara nak tepek Watermark...

Aku dah beli watermark tu lama dah dari blog nih cik puan Eya. Tapi takde Photoscape.

Aku sesaja la download photoscape tadi n altogether sukses le pulak.

So di bawah ni le aku punya watermark. Tak cantik pun.. biasa jek. Tapi cukup la ada signature kat picca aku yang tertera di blog aku sendiri.



Dan ni pulak testing picca yang tertera watermark aku...

P/s: Credit to cik puan Eya

2 comments:

  1. Mantapppppppp....mantap sungguhhhh...siap ada watermark bagai..

    ReplyDelete
  2. saya budak baru belajar cikgu ili... :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails