Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, November 26, 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA!

Slalu gak aku gi terjah blog tuan umah nih. Tapi sebagai silent reader jek.

Hari nih sedang aku berblogwalking... tetiba aku terpandangkan segmen ini...


SAYA SUKA BLOG AWAK LA!




Mengikut syarat2 penyertaan, aku harus menamakan 5 blog... yup! 5 blog SAHAJA yg menjadi feveret aku yg perlu aku pilih dengan sebijak2 bijaknya...

Maka di bawah inilah pilihan blog utama aku... kenapa??? silalah baca seterusnya yek.



1. Cik Puan Ayu Khairy....http://ezurin.blogspot.com/
Ex-mate sekampus dan sumber inspirasi utama aku dalam dunia Penyusuan Susu Ibu (PSI). Kerana blog yg tercipta oleh cik puan Ayu, aku yg sedang preggy 8 bulan nih, sangatlah berasa sedar diri tentang kepentingan PSI itu dan akhirnya rasa sangat2 tak sabar nak melakukannya sendiri. Selain tu, banyak sangat info2 menarik yg suke dikongsikan di dalam blog ini.

2. Cik Puan Deena Awanis.....http://arvanees.blogspot.com/
Seorang yg sangat frenly bagi aku sebab walau tak penah kenal atau berjumpa d dunia realiti, dia sangat rajin meninggalkan komen di n3 aku. Mengenali dirinya semenjak menjadi mommy to be dan sekarang sibuk menguruskan rumah tangga dan menjaga bb Rafique, juga salah seorang rakan pro BF. Suka baca citer2 nye.

3. Cik Puan Ummi.....http://bamyuyu.blogspot.com/
Lagi sorang ex-mate sekampus. Yang sekarang nih sedang berjinak2 dalam dunia photography. Suka tgk gambar2 di blog nye.

4. Cik Puan Farah....http://www.sarakids.com/blog/
Siapa tak kenal cik puan Farah? Tentu sekali aku suka ke blog ini kerana citer2 pengalaman sendiri dan tips2 berkenaan parenting dan PSI yg selalu dikongsikan itu menjadi penyebab kenapa blog ini tersenarai.

5.
Cik Fatin Liyana.....http://honeykoyuki.blogspot.com/
First time aku terjumpa terus jatuh hati. Blog ni jadi blog tempat aku melepak2...sambil melihat foto2 tuan umah yang sgt chanteq. Lagipun nama dia sama ngan nama aku.


SAYA MENGETAHUI SEGMEN INI DARI BLOG.....DUA HATI MENJADI SATU & AKUAMIEY semasa berblogwalking kat umah mereka.



Ok done!!!

9 comments:

  1. aku yg sedang mode serabut tukar jd mode terkejut dan terharu..tq puteri hannan sebab suka blog aku:)

    ben buat ni utk cabutan bertuah ke hapa, kalau menang dpt apa? dia tak bgtau pun?

    ReplyDelete
  2. yangyuyu, siyes aku suka tgk2 gambar2 yg ko tangkap. walaupun masih amatur. lagipun kalu ada rezki suatu masa nnt aku pun nk blajar photography cam ko gak..

    p/s: tak de plak tgk ada hadiah ke hape.. aku join jek...

    ReplyDelete
  3. thanks beb suka blog aku....all the best kay...muahhhh

    ReplyDelete
  4. oo aku rasa ben bg peluang korang increase traffic..see ko dah tambah follower

    belilah kamera sebijik, leh belajar sama2 and share ilmu..harga skang dah mampu milik, plg murah leh dpt1800

    ReplyDelete
  5. wah
    tahniah2 kpd bloggers di atas!

    ReplyDelete
  6. thanks to all yg dtg terjah dr blog ben... :D

    yangyuyu, Insya Allah suatu masa nnt... :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me