Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Wednesday, November 10, 2010

Demam HP

HP?? Hewlett Packard??

No..No..No..

HP computer tuh ke???

No..No...No...


Jadinya apa lagi??

-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tadaaaa!!!

Credit to Yahoo!


It must be HARRY POTTER la!!!!


Yup! Demam HP aku nih since last year agi...

After watching Harry Potter and the Half-Blood Prince last year, memang dh agak akan ada sambungan dan going to be released this coming 19th November for Part 1 and Part 2 akan ditayangkan next year 2011.


Wah!!! Tak sabarnya!!!

Memang aku addicted to this movie. Jangan tanya what's so special about HP, sebab aku pun tak tau kenapa.

Tapi sejak awal aku tgk citer nih pada 2001 Harry Potter and the Sorcerer's Stone, waktu tu Daniel Radcliffe berlakon sbg HP yang berusia 11 tahun, aku dh tertarik ngan jalan citer movie nih.

Dan sejak tuh aku tak penah miss ke panggung utk tgk movie, walau pun aku terpaksa menonton keseorangan.

Fanatik ke aku?? Idak la jugak.. sekadar entertaining myself dan lari sekejap dari rutin harian.

So, jangan lupa HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS:PART 1, this coming 19th November 2010.

P/s: Kalu nak tengok trailer and vid berkenaan ngan HP, sila terjah ke web nih, Harry Potter.

P/s: Harapnya background blog aku tak menganggu pembacaan korang dan kunjungan korang ke n3 aku.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me