Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 18, 2010

Not in the mood...

Hari ni betul2 not in the mood nak wat n3 yang menarik. Aku tak bape sihat. Selesema!!!! Rasa nak muntah (rasa nak aje lum muntah lagi), loya tekak, mual angin satu badan... kebuluran... :D.
Nanti kalu dah ok sket baru aku tulis n3 yang in the mood k...


Beginilah keadaan bb di dalam rahim aku...


6 comments:

  1. suke nye tgk perkembangan bby akak....take care n cepat sehat ye kak

    ReplyDelete
  2. sabar...mmg mula2 camtuh..yg penting jaga pemakanan dan jgn kuar2 sgt umah.skrg cuaca tak menentu dan mcm2 wabak penyakit lagi.get well soon k.

    ReplyDelete
  3. awe, Insya Allah dik... 1st trimester ni mmg kena jaga betul2 sbb tu bnyk dugaannya.

    ct shah, tu la kan cabaran kita mula2 ni. mcm2... tq for advise. :D

    ReplyDelete
  4. jaga diri ye...jgn buat keje berat2...

    ReplyDelete
  5. FAtin..

    Camne ko nak masak ye Fatin kalau dah loya loya..alahai siannya ko Fatin...tapi kene keje jugak kan?

    ReplyDelete
  6. izan, tq... keje berat tu tak le berat sgt.. tp hati2 gak le :D

    ili, nak buat camne... hari2 aku pesan kat bb aku ni supaya dia sentiasa kuat dalam rahim aku... tahan ke tak kena wat gak. kalu tak...tak berasap le dapur tu.. :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails