Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Sunday, May 16, 2010

Contest Cuti-cuti di Cherating


Bestnya kalu dapat gi bercuti bersama keluarga atau HONEYMOON sekali lagi bersama Mr. Hubby tersayang. Ronda-ronda tadi terjumpa pulak contest "CUTI-CUTI DI CHERATING" anjuran blog YUSRA TOURS & TRAVEL ni. Korang hanya perlu create satu esei (macam masa kat sekolah dulu) tentang tajuk antaranya "Percutian Impianku di Cherating". Kalu korang nak tau lebih lanjut gi terus terjah blog tu ek...

"PERCUTIAN IMPIANKU DI CHERATING"

Aku memang suka gi bercuti. Tambahan pulak jika bercuti di tepian pantai, leh tengok sunset @ sunrise, leh dengar bunyi ombak, leh hidu bau laut dan boleh jalan-jalan tepi pantai sambil berpegangan tangan ngan Mr. Hubby. Wah...! So romantic...

Tapi aku jarang-jarang dapat peluang untuk bercuti sebab aku kurang berkemampuan untuk bercuti-cuti Malaysia. Selalunya tempat yang biasa aku pegi untuk bercuti (bercuti ke?) adalah dalam sekitar kawasan berdekatan ngan hometown aku di Ipoh. Contohnya gi mandi laut kat Teluk Batik atau gi mandi sungai kat Ulu Chepor. Itu pun bukan kira bercuti, sebab dekat leh balik ari je. Kalu bercuti tu kira menginap kat resort dan bermalam sehari dua le kan...?

Andainya aku berpeluang untuk pergi bercuti di Cherating.... alangkah bestnya hidup. Apatah lagi kalu dapat peluang pergi honeymoon kali kedua ngan Mr.Hubby mesti lagi best!

Aku kini sedang hamil 6 minggu, jadinya kebetulan pulak ada peluang join contest hangat dari YTT ni, mestilah nak cuba nasib. Kalu menang, memang kegembiraan berganda le buat aku. Lagipun dah lama tak berdua-duaan ngan Mr. Hubby, kali terakhir berdua-duaan ngan Mr. Hubby tahun 2007. Masa tu honeymoon ke Langkawi.

Kalu dapat leh le aku plan ngan hubby untuk pegi masa 4th anniversary kami bulan March 2011 nanti.....

Hopefully my dream for our 2nd honeymoon will come true... Insya Allah... Amin...

1 comment:

  1. salam puteri Hannan,

    dah terjah & good luck..

    n.b: congrats 4da pregnancy. May Allah bless us all..

    ReplyDelete

Jom Follow Me