Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 6, 2010

DEMAM RINDU??

Demam rindu ke? Sama ada kebetulan atau suratan, setiap kali hubby pegi kursus mesti kena demam... Lagi sekali, demam rindu ke? Memang jarang-jarang berjauhan ngan hubby selain berjauhan masa dia gi kursus je...

Hem... tak tau le nak describe... Tapi hari ni dah masuk hari ketiga hubby g kursus kat Sg. Petani. Semalam tak sempat nak sembang di telefon, tak tau kursus dia settle jam bape semalam. Sian dia, mesti dia pun penat tu. Aku pun tido awal sebab tak larat nak berjaga lewat, hidung tersumbat dan kepala rasa berat sangat.

Pagi ni kemuncaknya, aku yang dah dua hari tak niaga tak tau le boleh ke tidak niaga esok. Tak suka...tak suka... Rasa nak baring je. Nak uruskan anak pun cam takde kudrat...Sian wawa. Semalam dah pegi klinik dah tapi cam takde kesan je ubat demam ngan selsema tu. Huhuhuhu... tak suka.. tak suka.....

Hemmmm.....

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails