Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 1, 2010

APAKAH PERASAANNYA BERBLOGGING?

Assalamualaikum...
Akhirnya aku mengambil keputusan untuk berblogging...

Sumber rujukan aku dan inspirasi buat aku adalah dari member-member yang sangat rajin berblogging, dan salah sorang daripada mereka yang ingin aku beri kredit ialah Cikgu Ili Izyani (bukan kaki membodek seh...), http://ilizuki.blogspot.com/. Blognya memang menarik dan memang selalu akan diupdatekan dengan pelbagai cerita dan kisah. Best...best...

So, aku pun buat le blog aku sendiri yang tak seberapa ni, dengan matlamat hanya satu untuk bercerita tentang kehidupan dari setiap sudut dan berkongsi ilmu serta pandangan dengan rakan-rakan. That is why IT'S ALL ABOUT OUR LIFE...... Jumpa lagi nanti.

2 comments:

  1. Buat org yang baru nak ada blog, aku rasa...bila tengok rupa blog ko ni...mcm dah pernah blogging sebelum ni..congrats Fatin.

    ReplyDelete
  2. hahaha... saya budak baru belajar le cikgu.... btw, u r still the person who inspired me....

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails