Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Sunday, April 25, 2010

APA NAK JADI....APA NAK JADI....??


Apa nak jadi dengan dunia kita hari ni....??? Memang dah sah kita menghampiri ke akhir zaman. Terlalu banyak perkara di luar imaginasi kita berlaku kini. Satunya iaitu pembunuhan oleh bukan pembunuh. Hem...camno lak tu?

Biasa kita dengar orang yang melakukan jenayah membunuh ni dipanggil pembunuh upahan (profesion dia le tu). Tapi sekarang ni yang melakukan jenayah bunuh adalah terdiri dari kalangan orang kebanyakan yang berstatus suami, isteri, ibu bapa, adik beradik, kaum keluarga atau kawan-kawan.

Terbaru berlaku di Johor Bharu apabila seorang isteri ditikam bertubi-tubi oleh suami sehingga mati selepas bergaduh di hadapan anak-anak mereka yang berusia 3 hingga 5 tahun. Nauzubillah.... apa saja yang akan berlaku kepada anak-anak itu???????

Aku tak tau nak cakap apa dah... Marah, sakit hati, geram, sedih, pilu, terseksa rasanya bila mengenangkan keadaan anak-anak tu. Mungkin perasaan ini terbit kerana aku seorang ibu...

"YA ALLAH YA TUHANKU! AMPUNILAH DOSAKU, AMPUNILAH DOSA SUAMIKU, AMPUNILAH DOSA KEDUA IBU BAPA DAN KAUM KELUARGAKU. LINDUNGILAH KAMI DARIPADA BENCANA DAN JAUHILAH KAMI DARI SEKSAAN API NERAKA. AMIN......"

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me