Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Monday, May 9, 2011

UK Microsoft Sweepstakes Promotion Scam

Assalamualaikum semua!!

Hari ni saya terbaca emel dalam inbox saya seperti di bawah. But then bila saya try goggle and saya terjumpa yg sebenarnya emel itu adalah scam mail. Anyone ada terima tak emel seperti ni??? Tak tau nak kata emel ni valid ke tidak, tp demi keselamatan diri di alam maya, saya ignorekan aje la emel tu.

Apa2pun, kena very2 particular pasal security dalam alam maya ni, jangan terlebih mendedahkan tentang maklumat peribadi, takut juga nnt ada org yg tak bertanggungjawab menggunakannya utk tujuan dan niat yg tak baik.






No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me