Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Thursday, May 5, 2011

Harapan dan Impian

Assalamualaikum semua!!!

*Ini bukan n3 promo atau nak berjual pape, just nak sharing wishlist yg tgh saya geramkan skrg ni.
Semua orang pun suka nak kongsikan wishlist masing2. Makanya saya pun nak kongsikan jugak.

My wishlist yg currently masih KIV


Dan semenjak habis pantang nih, saya tercari2 apa produk paling sesuai untuk saya pakai bagi membentuk semula bahagian2 badan yg tak berapa nak terbentuk. Dan 2 hari lepas saya dapat peluang mencuba memakai (try test pakai aje la....huhuhu) lingerie yg sedang hangat di pasaran!

 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-










Haish!!!! Geram la rasanya bila hanya dapat try pakai jek. Bila la dpt disarungkan secara eksklusif ke badan nih????

Harganya boleh tahan tapi untung pada yg bekerja dan dapat gaji bulan2 sebab skrg ni ada promosi pakej kredit AEON hanya bayar serendah RM108.00 sebulan. Kalaulah saya bekerja sekarang nih, memang rembat satu set!!!!

Bila la dapat pakai??





APA PULA WISHLIST ANDA???

4 comments:

  1. yg clth deaper (CD) wishlist ke? ermm knp x bli eh? boleh je kan beli online?

    ReplyDelete
  2. saya tau perasaan bila kita nak sgt sesuatu tu....sort mana yg paling penting n perlu sgt sekarang....well, baju2 lingerie tu dulu ada kawan siap nak mai umah suruh test..tapi elok2 habis 60 hari, perut pun dah takde.....jimat duit haku

    ReplyDelete
  3. go CD go!!HIHIHI..Wishlist dina yang paling utama this year nak enroll for PHD..Aminn

    ReplyDelete
  4. nini, sebab tak de budget.. heheheh

    azhariah, awk ni bentuk badan tak berapa nk bentuk.. tu yg nk kena bentukkan... ehhehehe

    deena, go deena go!!!

    ReplyDelete

Jom Follow Me