Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 31, 2016

#5: Throwback Jenjalan ke UTP

Assalamualaikum.... Morning!

Baru-baru ni saya dan anak-anak mengikut suami ke UTP sebab kat sana ada lawan bolasepak team PALMA FC. Selain nak tengok game bolasepak tu saja jalan-jalan bawak anak tengok macam mana rupa Universiti ni.

Bergerak dari rumah pun dah hujan lebat, sampai kat UTP masih hujan. Jadi saya bawak anak-anak ke masjid UTP yang kebetulan dekat dengan padang bola tu. So singgah solat Asar dulu. Masa berlegar dalam kawasan masjid, rupa-rupanya ada tasik mini di masjid tu. Ada nampak orang sedang bagi makan ikan-ikan dalam tasik tu. Saya tak de bawak roti pun untuk diberi makan kepada ikan-ikan tu. Kebetulan le pulak pihak masjid letakkan satu bakul besar makanan ikan dalam plastik yang dah dibungkus satu persatu. Syaratnya sedekah je la RM1.00 untuk satu bungkus makanan ikan tu.

Seronok anak-anak bagi ikan-ikan tu makan. Banyak pulak tu ikan dalam tasik tu!! Sempat la jugak anak-anak berposing dalam masjid tu. Layan je la picca ye....







 

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails