Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 20, 2016

Kembar tak serupa

Assalamualaikum.... Morning!!

Lama dah tak bercerita tentang anak-anak. Alhamdulillah.. they growing up so fast!!! Dah nak masuk tahun baru dah ni ha... tak lama dah nak cuti sekolahnya. Teruja plak!

Alhamdulillah saya dikurniakan 2 princess. Diorang berdua memang rapat ngan saya since saya yang menjaga dan mengasuh dari lahir. Tak keje kan.... opis kat umah je. So bila di bawa ke mana-mana udah le ditegur orang "Kembar ke??". Insya Allah coming soon...itu kata saya dalam hati je la.

Nak tengok ada rupa kembar ke idak...meh layan picca diorang.




Alhamdulillah..... nampak je macam kembar sebab si adik tu, Kak Ngah cepat meninggi dah nak sama tinggi kakaknya. Hehehe...

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails