Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, April 23, 2011

Saya suka makan tangan...ngap..ngap!!!

Assalamualaikum Auntie semua!!!



Hi!! Nama saya Nur Ilyanie Najihah Bt Che Fadzlee. Bulan ni saya dah 3 bulan, baru kena cucuk 2 minggu lepas. Sakitt!!! Tapi saya tak takut sebab saya nak cepat sihat dan membesar dengan kuat!!

Sekarang dh macam2 hal saya boleh buat. Tapi paling saya suka ialah MAKAN TANGAN!! Ngap..ngap...ngap.. Jangan kutuk gambar saya tau. Itu faveret 'dish' saya di masa lapang. Nak tau rasanya apa? Rasanya sedap sehingga menjilat jari, macam iklan KFC dulu.
Lagi satu sekarang saya suka menjerit, tambah2 lagi kalu takde orang nak sembang dengan saya dan jugak bila saya nak masukkan mainan saya dalam mulut saya tapi tak boleh. Jenuh saya capai2 tapi tak leh gak nak di'ngap'kan. Saya rasa geram jek! Tu sebab saya menjerit.

Ni la mainan yg buat saya geram tu!! Dulu saya tengok2 aje cam kat gambar atas ni. Sekarang mana leh tengok. Nak ngap aje!!

Saya suka bersembang, banyak benda saya nak citer. Sebab tu saya suka bila orang ramai ngadap saya. Mulut saya mesti becok sampai kadang2 saya pun tak tau saya citer pasal apa.

Kakak saya, Wawa pandai main agah2 ngan saya. Lagi la saya seronok dilayan oleh kakak saya sendiri. Kalu dengan orang lain tu kurang sikit sebab saya tak kenal pun sapa diorang.

Oklah! Saya nak masuk tido dulu, dah ngantuk dah ni. Nanti saya nak nenen kat Ibu saya. Sedap sampai saya terlena dibuatnya. Lain kali kita sembang lagi.

Bye!!!!

2 comments:

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails