Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, April 29, 2011

Kuliah Jumaat: Introduction

Assalamualaikum semua!!!

Hari2 yg saya lalui di rumah sebagai pengurus rumahtangga membuatkan saya terfikir, di mana kesedaran saya tentang pentingnya majlis ilmu dalam hidup. Yup!!! Dah lama sangat saya tinggalkan majlis2 ilmu, tak tau la berapa hitam hati saya nih.
Tak lengkap rasanya kan kalu kita pulun solat 5 waktu tapi hati dan minda kita tidak diisi dengan ilmu. Terutama sekali ilmu agama. Saya tak de ilmu yg cukup nak bicara soal hukum dan dalil. Tapi saya percaya dan yakin bahawa anda semua tetap dengan Rukun kita yg 2 tu kan, Rukun Iman dan Rukun Islam. Cuma penghayatan kita aje yg kurang.

So, Insya Allah mulai dari hari ni saya akan selitkan sedikit tazkirah, usrah, kuliah dalam slot Kuliah Jumaat saya. Semoga kita mendapatkan berkat dari ilmu yg sedikit itu.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me