Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 28, 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

Assalamualaikum Semua!!

Kenapa Aku Seorang Blogger???
Nak join? Klik kat picca nih.
Inilah dunia saya. Dunia blogger. Di sini saya mencari kawan, teman dan.... lawan?? Oh tidak.. Di sinilah tempat saya mencari kawan dan teman. Blog juga adalah mini diary bagi saya, nak tulis dalam buku? Malas jugak. Tapi ada banyak benda yg nak direkodkan, so mana lagi tempat paling senang kalu tak di sini. Sungguhpun tak ramai follower, tapi saya tetap nak jadi blogger. Esok2 kalu umur tak panjang, anak2 cucu cicit boleh jugak tengok blog ni lagi. So, itulah sebabnya kenapa saya seorang blogger.

2 comments:

  1. terjah sini..sje nak tau knp awk jd seorang blogger..huhu..
    Ade masa terjah la balik..

    http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html

    ReplyDelete
  2. semoga terus maju jaya dlm dunia blog ni..
    intai2lah sy..

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails