Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Monday, April 25, 2011

Attending Guasa Class

Assalamualaikum Semua dan Selamat Pagi!!!


First of all, saya ingin ucapkan ribuan dan jutaan terima kasih kepada upline saya Kak Ti sebab dia PAKSA saya attend kelas GUASA semalam (24 April 2011). Sebenarnya saya malas nak attend, tp bl Kak Ti kata kelas Guasa tu nanti LUAR BIASA saya paksakan diri juga pergi dengan meninggalkan bb Jihah saya pada mak untuk dijaga. 
Apa yg saya dapat semalam??

LUAR BIASA!!!!!!!! Memang saya bertuah sgt2 sebab pergi kelas tu. Banyak perkara dan ilmu baru dan semangat baru yg saya perolehi daripada kelas tersebut. Walaupun sesinya diconduct dalam bahasa Inggeris(rojak), sangat menarik tertarik dan da bomb!! 

Over excited pulak saya ye...

Apa itu Guasa??

Nak tau lanjut, jom terjah blog [duniakuelken.blogspot.com].


No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me