Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 27, 2010

Macam mana rasanya?

Walaupun kali kedua mengandung.

Dan Insya Allah tak lama lagi kali kedua bersalin.
Tapi.... mcam mana rasa nya nak bersalin ek?

Semalam tak leh nak tido. Asyik teringatkan nak bersalin jek. Kira rasa cam confius sekejap.
Sekarang ni dh kerap gak rasa contraction yg tak kuat, sakit di pinggang, sakit di bawah... mcm2 le rasanya.

Perasaan nih usah la nak cakap. Mcm2 ada rasa.
Haish!

Baby...baby.... Ibu tak paksa baby kuar sekarang. Bila baby rasa dh sedia nak tgk dunia, baby kuar la yek. Cuma Ibu ni jek yg ngelabah lebih....

:D

6 comments:

  1. ingatkan orang dah second time xde gelabah lagi..sama gak upenyer..moga selamat yer kak..

    ReplyDelete
  2. bila kita dah banyak anak...sebenarnyer lagi gelabah...sebab dah ade pengalaman....

    ReplyDelete
  3. deena, hehehe.. dulu lain, sekarang lain.. hehehhe...

    zaidah, setiap anak pengalamannya berbeza2 tak sama.. debarannya pun tak sama. :D

    ReplyDelete
  4. aku rasa kalau beranak 10 pun tetap takut nak beranak..

    ReplyDelete
  5. yangyuyu, mmemang ye... tak sama sume pengalaman tuh..

    naurah, mmg tgh berdebar2 nih..

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails