Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 24, 2010

Belajar macam2 di Blog nih

Hari ni nak kongsi sket ilmu yg baru sy dpt.

Sebenarnya sejak mengdekorasi semula blog nih, mcm2 blog tutorial yg sy pegi tuk dptkan ilmu tentang mcm2 tutorial.
Antaranya kat sy pegi kat sini...






Dan yg terbaru pulak sy g kat sini, baru kejap tadi belajar camne nak wujudkan icon 'LIKE' cam kat FB tuh..



Bagus jugak ada blogger yg wujudkan blog khas utk pelbagai tutorial terutamanya utk orang cam sy yg mmg takde ilmu pasal blogging nih.

Btw, kalu nak tau banyak lagi tutorial lain leh terjah kat blog dorang ek..

P/s: Thanks tu Ummi for the info.

1 comment:

  1. dengan adenyer blog tutorial macam nielah membantu kita yang buta blog nie...

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails