Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, December 11, 2010

Friday Fever

Alkisah...


Saya diserang demam panas, dengan suhu badan mencecah 38 darjah.

Badan panas menggila, sampai mata saya terasa pijor (kata org Perak!).

Baby Ibu pun turut sama merasa kepanasan itu. Tak senang duduk dia di dalam sehingga terpaksa membasahkan tuala dengan air asam jawa dan letak kat perut untuk sejukkan Baby Ibu.

Ini bukan pertama kali saya demam masa preggy. Mengandungkan Wawa dulu pun saya penah melalui demam panas di saat kandungan dah makin sarat.

Phewww..!! Memang azab rasanya.

Terpaksa susahkan En. Hubby tuk bawa saya ke klinik.

Alhamdulillah berkat ubat antibiotik, ubat demam, ubat selesema dan ubat batuk dengan bayaran RM35.00, hari ni rasa ok sket. Walaupun masih lemah.

En. Hubby kata suruh stop meniaga. Aku jadi serba salah tak tau le nak stop ke tidak. Tapi 2 hari dah tak buka kedai.

Semakin dekat semakin macam2...

Semakin dekat semakin berdebar2...

4 comments:

  1. take care ibu wawa :) get well soon :)

    ReplyDelete
  2. kalau bukan suami nak susahkan sapa lagi....hehe

    ReplyDelete
  3. alfa, memang dh tak larat sgt la tu...terpaksa susahkan jugak.. :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails