Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Tuesday, September 21, 2010

What I like most about pregnancy??

Kalu ditanya soklan nih kepada mana2 preggy mummy pun mesti la jawapannya....

The best thing about pregnancy is... bila bb dah mula bergerak dengan rentak aktif la!!!!

Alhamdulillah this week kandungan aku dh pun menjangkau minggu yang ke 24 (usia kandungan dah masuk 6 bulan). Setakat ari ni masih kuat dan gagah nak wat keje2 dapur, mengemas, memasak, turun tangga naik tangga. Seperti mana aku ligat, seperti itu jugalah ligatnya dia di dalam pewot aku nih.

Latest picca taken during outing with En.Hubby and Wawa. Memang tak nampak rupa bentuk kan...

This is how my baby looks like... :D

Sedang aku menaip n3 ni pun bb sedang berirama dangdut kat dalam pewot nih... Alhamdulillah syukur ke hadrat mu Ya ALLAH!!!

Berbeza keadaannya semasa aku mengandungkan Wawa dulu. Masa usia kandungan dah masuk 7 bulan baru aku faham mcm mana rasanya bb bergerak dalam pewot. Tapi kali ni masa kandungan aku dah masuk 4 bulan aku dah dapat rasakan penangannya.

Perasaan yang sebenar tak tergambar dengan kata2. Tapi yang pasti, kehadiran orang kedua dalam pewot aku ni sedikit sebanyak menceriakan hidup aku sekali lagi. Ditambah pulak dengan keletah dan kenakalan kakaknya, Wawa.

Alhamdulillah...

4 comments:

  1. betul2...yg paling manis adalah masa rasa baby movements kan =) rasa nak picit2 aje..hikhik

    ReplyDelete
  2. yup..yup... :D. sweet aje rasanya...

    ReplyDelete
  3. alfa juliet, marah anak sekejap jek kan... tapi rasa kasih dan sayang tak leh terbanding dengan berapa pun bilangan anak... :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me