Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, November 11, 2016

Officially Nurraysa Beauty Droship Dealer

Assalamualaikum... Morning!!

Hari ni saya nak mengumumkan bahawa saya adalah salah seorang Dropship dealer Nurraysa Beauty Perak. So far saya tertarik dengan tagline jenama Nurraysa ni... #mesra wuduk #mesra solat.

Yang menariknya lagi produk-produk Nurraysa Beauty terdiri daripada bahan-bahan semulajadi dan top sales produk adalah Nurraysa Collagen Soap. Insya Allah di samping berkongsi tentang konsep kesihatan cara MRT Elken, saya akan up entri berkaitan dengan kecantikan gaya Nurraysa Beauty.

So sebagai pengenalan saya boleh dihubungi melalui medium FB di sini...
 

Atau PM Whatsapp/SMS/WeChat/Call di sini...


No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me