Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Tuesday, June 21, 2011

BOGEL MENUJU TUHAN

Assalamualaikum

Tak tau le boleh ke tak post tajuk yg sebegitu kat blog nih. Tapi ni bukan tajuk n3 saya bulat2.. saya 'cut anda paste' dari blog yg tuan empunya dirinya sendiri yg buat.
Sebelum tu, saya nak tanya...siapa suka tgk citer JUVANA??

Masa episod yg awal tu saya tak tengok sangat sebab berpendapat citer tu tak best. Bila masuk episod pertengahan, rasa cam best dan terus mengikutinya sampai sekarang. Best!! Memang layan la citer tu.

Dalam ramai2 watak citer tu saya terberkenankan si dia nih. Ntah la.. dari awal kemunculan saya terasa ada sesuatu yg tak leh dinyatakan secara lahiriah. Apa yg pasti lps tgk citer Juvana, baru saya pasti yg bl tgk wajah pelakon ni, rasa sedap mata memandang. Suka tgk lama2 wajah dia.
And then saya terjumpa pulak blog pelakon nih dan selalu mengikuti penulisan beliau. Dah sah dan tak salah sangka saya tentang dia, memang jiwa pelakon ni dicerminkan melalui wajahnya sendiri. Wallawei!! Bahasa puitis tuh!

Kalu nak tau apa kaitan tajuk n3 saya dengan pelakon ini, silalah ke blog beliau dengan mengklikkan picca di bawah.

6 comments:

  1. rupanyer dia ade menghasilkan buku....baguskan....

    ReplyDelete
  2. awe tak tgk pula juvana...tapi pasal artis ni ada yang berkelulusan tinggi, berbkat dalam bidang lain dan berilmu :)

    ReplyDelete
  3. sangat suker juvana terutama watak Apek tu...cute..

    ReplyDelete
  4. dia ni memang puitis..untung tunang dia...
    dpt lelaki romantik..hehehe

    ReplyDelete

Jom Follow Me