Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Thursday, January 29, 2015

Kuasa hikmat kayu hitam

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Ha.. hari ni entri gempak sikit. Nak kasi tau kuasa hikmat kayu hitam!

Pada suatu hari, tak disangka-sangka telah berlaku kejadian pengeluaran angin kus kus dari mulut berbunyi begini "Burp". Biasanya angin ni keluar bila kita dah rasa kenyang. Tapi hari tu, anginnya bunyi agak kasar dan menunjukkan simptom banyak lagi angin di dalam perut yang bertungkus-lumus mahu dikeluarkan dari arah atas dan bawah. Makanya, dengan hikmat kayu hitam.... sedikit gesekan di bahagian perut, alhamdulillah angin tersebut dapat dikeluarkan, dan mewujudkan sensasi kelegaan pada paru-paru!

Suatu hari, seorang mengadu bahunya lenguh dan kakinya sakit. Dengan kuasa hikmat kayu hitam, sedikit minyak dan sedikit gesekan di atas kulit, membantu pengaliran darah supaya lebih lancar ibarat traffic jam yang lancar dibantu oleh polis trafik di jalan raya.

Aduhh!!! Sakit kepala.... kuasa hikmat kayu hitam mampu melegakan rasa sakit di kepala dan mendatangkan kesan kelegaan yang cepat!

Nak rasa sendiri kuasa hikmat kayu hitam ni?? Jom cepat2 booking masa dengan saya di talian 017-5346280. Saya tolong anda hilangkan angin kus kus, sengal-sengal badan, lenguh-lenguh kaki dan tangan, sakit kepala, migrain, selesema dan demam, dsb....

Ni la dia kayu hitam tuh. Kecil molek aje... tapi kuasanya... cubalah sendiri!


Free demo guasa!! PMME.





No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me