Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 15, 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN

Assalamualaikum... Selamat pagi!!


Ramadhan dah pun sampai ke penghujungnya. Totally masa berlalu SANGAT PANTAS!!! Tak lama lagi umat islam akan menyambut Syawal, bulan kemenangan setelah sebulan berpuasa. 

Dah akhir Ramadhan ni terasa jugak sayunya sebab dalam setahun bulan Ramadhan adalah bulan paling istimewa bagi kita. Tapi, life goes on dan di kesempatan ini...

Saya ingin memohon ampun dan maaf di atas segala kesalahan dan kesilapan secara langsung atau tak langsung berlaku di dalam penulisan saya telah menyinggung perasaan mana2 pihak. Saya juga nak bagi pesanan penaja sikit, berhati2 di jalan raya semasa pulang ke kampung dan jangan pelahap sangat makan di musim raya ni, nnt naik berkilo2 pulak berat badannya.. hehe..

Akhir sekali..




 "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN"

Im sorry. Pls forgive me, Thank you, I love u. 

10 comments:

  1. Salam Aidilfitri..
    thanx ye singgah blog..

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidilfitri utk ibuilyanie dan family...tq sudi singgah blog ida...ida follow kembali...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dtg singgah... Salam Aidilfitri...

      Delete
  3. salam kenal dan dalam lebaran dari akk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dtg singgah.. Salam Aidilfitri...

      Delete
  4. tang pesanan terakhirtu tak leh tahan.. akakpun terasa cam susahjer nak kawal makanni....
    selamat hari raya... moga gembira di hari raya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... saja je tu bagi peringat kat diri sendiri gak.. :D. Terima kasih dtg singgah... Salam Aidilfitri... :D

      Delete
  5. salam kenal. selamat hari raya juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dtg singgah... Salam Aidilfitri...

      Delete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails