Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Monday, August 27, 2012

Masih dalam mood raya

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Everyone in Hari Raya mood... walaupun ramai yg dah bekerja dan anak2 pun dah mula bersekolah hari ni.

Buktinya.. semua org menayang gambar2 chantek di hari raya di FB dan jugak di blogspot masing2... termasuklah saya.

Oleh itu, saya dengan ini mengumumkan bahawa saya pun nak tayang gambar raya..

Nanti next n3 saya akan kisahkan ceritera selepas hari raya yg banyak berlaku pada masyarakat Melayu kita. Nak tau apa dia?? Nantikan episode yg seterusnya ye...

Kita layanz...

Sebahagian besar keluarga mentua saya


kakak ipar and Family

kakak ipar and family

adik ipar and family

mak anda adik ipar

Tema Oren utk tahun ini...

Pagi raya di Hospital Slim River.. Semoga moyang Jihah and Wawa cepat sembuh, Amin....

Gelagat 3 beradik





Me and Him... (Luv this picca)

1 comment:

Jom Follow Me