Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Saturday, June 2, 2012

Review 2012 (1st Half)

Assalamualaikum dan Selamat Pagi!!!!

Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segala kurniaan dan nikmat yg telah diberikan. Kita telah pun tiba di pertengahan tahun 2012.

Persoalannya, apakah impian dan azam yg telah anda rancang tercapai sehingga ke hari ini? Jawapan saya, alhamdulillah saya telah menemui apa yg saya cari dan perlukan di dalam hidup.

Saya seronok kerana telah menemui tempat yg membolehkan saya mencapai impian saya.


Saya telah menemui rakan2 yg mempunyai impian seperti saya dan sentiasa memberikan galakan, sokongan dan dorongan.





Saya juga seronok dengan tempat baru yg mempunyai budaya dan persekitaran yg positif dan membuatkan saya sentiasa bermotivasi untuk menikmati kehidupan ini.


Saya bersyukur kerana dipertemukan dengan insan luar biasa ini yg sanggup berhabis masa untuk membimbing dan membantu saya merealisasikan impian saya.



Saya seronok dengan kehidupan saya kini yg lebih positif dan dikelilingi oleh orang-orang yg menyayangi dan mengambil berat akan diri saya.

Kini saya berjuang untuk memenuhi impian2 saya di tahun 2012. Demi keluarga saya yg tercinta...


 dan juga dapat membalas jasa kedua ibu bapa saya (selagi mereka masih hidup).


 
Semoga azam dan impian anda di tahun ini tercapai dan perjalanan utk merealisasikan impian tersebut dipermudahkan oleh Allah, Amin.... 

I'm Sorry, Pls forgive me, Thank You, I Love u

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me