Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Monday, September 18, 2017

SOALAN-SOALAN LAZIM TENTANG SABUN KOLAGEN NURRAYSA

SOALAN-SOALAN LAZIM TENTANG SABUN KOLAGEN NURRAYSA

Q: Adakah Nurraysa Collagen Soap selamat digunakan?
A: Ya, selamat digunakan kerana bahan dalam produk ini bebas bahan kimia berbahaya. Bebas merkuri, hydroquinone dan paraben.

Q: Apakah bahan utama yang terkandung dalam Collagen Soap ini?
A: bahan utama tersebut adalah Kolagen Marin, Minyak Zaitun, Susu Kambing dan Herba-Herba terpilih.

Q: Nurraysa Collagen Soap boleh tahan berapa lama?
A: Nurraysa Collagen Soap boleh tahan 2 hingga 3 bulan bergantung pada kekerapan penggunaan pengguna.

Q: Adakah Nurraysa Collagen Soap boleh digunakan untuk badan juga?
A: Ya boleh.

Q: Adakah Nurraysa Collagen Soap sesuai untuk kulit sensitif?
A: Ya sesuai kerana sabun ini tiada bahan kimia berbahaya.

Q: Sebelum saya guna Nurraysa Collagen Soap, perlu tak saya rehatkan kulit muka?
A: Ya, anda perlu rehatkan kulit muka selama 2 minggu. Dalam tempoh itu, anda tidak digalakkan menggunakan apa-apa pencuci muka dan krim muka kerana tempoh itu adalah proses untuk meneutralkan semula kulit muka anda.

Q: Apa yang boleh saya pakai semasa tempoh rehatkan kulit muka?
A: Anda boleh pakai compact powder,masker dan skrub daripada bahan semulajadi.

Q: Produk ini ada efek pengelupasan tak?
A: Tidak ada. Semua bahan dalam produk ini berasaskan bahan semula jadi dan merawat kulit secara semulajadi tanpa merosakkan struktur kulit.

Q: Saya dah guna produk ini, kenapa kulit muka saya naik jerawat?
A: Ini adalah proses pemulihan kulit, jadi teruskan pakai Nurraysa Collagen Soap sehingga jerawat kecut.

Q: Selain daripada Nurraysa Collagen Soap, apa yang boleh saya pakai untuk mengurangkan jerawat dan parut jerawat?
A: Anda boleh pakai Nurraysa Collagen Powder, Set Skincare Trial Pack dan Argan Whitening Moisturizer untuk mengurangkan jerawat dan parut jerawat.

Q: Saya menggunakan produk ini dalam masa yang sama saya juga menggunakan krim jenama lain. Adakah ia dibenarkan?
A: Sebaiknya kami tidak galakkan anda mencampur produk lain kerana dibimbangi berlaku tindak balas seperti naik jerawat.

Q: Saya ada anak kecil yang menghidap eczema. Adakah sabun ini sesuai dan selamat dipakai pada anak saya?
A: Ya selamat dan sesuai kerana sabun ini mengandungi bahan-bahan semulajadi dan tidak mengandungi SLES.

Q: Saya baru menggunakan Collagen Soap, kenapa kulit saya jadi kering selepas cuci muka?
A: Jika kulit anda kering, seeloknya anda menggunakan Argan Whitening Moisturizer bagi melembapkan semula kulit wajah dan minum banyak air kosong, minimum 3 liter sehari.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me