Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Thursday, February 23, 2012

Takziah buat keluarga Arwah Adik Faris

Assalamualaikum...


Pagi ni saya dikejutkan dengan berita pemergian adik Faris yg menghidap penyakit kanser darah, di usia yg masih muda... baru nak merasai nikmat dunia.

Saya takde kaitan darah daging dengan adik Faris. Tetapi suatu ketika saya terpanggil untuk menjengah blog Mazidul Akmal Sidek. Dan dari situ saya mula mengambil tau siapa adik Faris.

Tak perlu saya bercerita, sila jenguk blog Mazidul Akmal Sidek untuk kisah selanjutnya.

Buat keluarga arwah adik Faris, takziah dan semoga anda tabah menghadapi dugaan allah.

Al-Fatihah....

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me