Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Sunday, March 20, 2011

Blog list Mommy To Be dah menyusut keahliannya

Assalamualaikum semua!!!

First of all, saya nak ucapkan tahniah to all mommies yang telah pun selamat melahirkan permata hati masing2.. dan harapan saya agar mommies akan teruskan perjuangan PENYUSUAN SUSU IBU secara eksklusif selama 2 tahun.
Then nak umumkan bahawa keahlian untuk blog list MOMMY TO BE di sidebar blog saya telah menyusut dan tinggal lagi 2 ahli je yg masih belum updated status mereka. Since saya pun dah bertukar status kepada NURSING MOM, makanya tumpuan utama saya kini adalah untuk siri jelajah blog NURSING MOM juga. To those yg ingin tersenarai dalam blog list NURSING MOM saya silalah tinggalkan link di bahagian comment.

For those blogger MOMMY TO BE yg dtg bertandang ke blog saya ni, leh jugak tinggalkan link untuk saya ikuti perkembangan kisah preggy anda. And berkongsi juga info2 menarik berkenaan dengan PENYUSUAN SUSU IBU.
And last but not least, to those yg ingin tersenarai di blog list saya yg lain boleh jugak tinggalkan jejak anda di sini untuk saya ikuti kisah anda nanti.

Till the next n3 kejap lagi. Da!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me