Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 11, 2010

Malasnya nak niaga... Buleh??

Berikut adalah tayangan gambar aktiviti sepanjang minggu.. MIL family gathering.. Cuma Picca karaoke ngan BBQ je tak dpt tayang sbb tak sangka plak malam tu nk wat BBQ, langsung tak prepare digi cam.. so tak dapat nak tgk tayangannya..

Ahad 060610- BBQ, surprise birthday MIL n angah, Karaoke
Selasa 070610- Siang karaoke, get ready for kenduri, Malam kenduri naik buai bb Aleesya
Rabu 080610- Mandi kat Chepor dan tgk LBS...

Ari ni Jumaat 110610 baru mula niaga, mcam mana aku tak rasa malas nak niaga...??? :D

Layan je ek...
Marhaban

BB Aleesya with her Ibu...

Geng tukang bentara

Set up done by Mr. Hubby and assisted by geng Tukang Bentara

My Family (yang selalu bagi support for any occasion done by MIL).

Hasil usahasama MIL, adik ipar and me

The next day event..berendam di Ulu Chepor!!!

Kami2 je yang pergi, yang lain tinggal umah wat kerja2 kendara lak..(hehehehe)

Syioknya Wawa men air...

Syiok sampai tak mo naik ke atas

Event petang gi tengok LAGENDA BUDAK SETAN

1 comment:

  1. Fatin,
    Gambar bawah tu sbelum ko nangis tengok LBS kan?
    :)
    Minat betul ko pegi Chepor...aku ni tak sampai-sampai Chepor.
    Jangan la malas...don't..

    ReplyDelete

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails