Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 11, 2015

Price you have to pay....

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Dalam kehidupan kita setiap apa yang kita nak mesti ada kos yang kita perlu bayar.

Nak makan...

Nak minum...

Nak pakai baju..

Nak mandi...

dan macam-macam lagi.

Sama juga le dengan kalau kita nak berjaya dalam hidup. Cerita paling mudah, sekarang dah masuk bulan ke dua dalam tahun 2015.

Disember 2014 ritu dah tetapkan azam nak kuruskan badan. Dah plan nak diet, nak bersenam, nak makan suplemen dan sebagainya....

Azam nak kuruskan badan akan tercapai bila sanggup bayar kos untuk menjadikan plan tu berjaya...

1. Kos untuk beli makanan yang berkhasiat. Cth: sayuran dan buah-buahan organik. Beli kat pasar pagi pun kena bayar gak... hehe

2. Kos untuk bersenam pun ada, nak beli kasut baju seluar untuk jogging... nak kena bayar untuk masa nak bersenam. Al maklum la sibuk bekerja... 

3. Nak makan suplemen mmg la nak kena bayar sebab nak kena beli!


So.. itu satu contoh je.

Yang paling penting kita kena faham, nak berjaya dalam perniagaan, lagi la banyak kos yang nak kena bayar untuk berjaya.

Tetapi!!!!

Yang membezakan perniagaan konvensional dan lain-lain perniagaan dengan Elken..... kita tak perlu bayar dah untuk sistem, mentor dan ilmu. Sebab elken memang dah sediakan semuanya!!

Yang kita kena bayar adalah...

1. Kos untuk kena reject

2. Kos untuk tebalkan muka

3. Kos untuk kena kondem (ada ke perkataan ni..? hehe) dengan kawan-kawan dan ahli keluarga.

Anda ada bran??

Saya pun tak berani, tak sanggup tetapi saya mesti..mesti...mesti...mesti... MAHU!!

Sebab ini saja peluang yang ada dalam hidup untuk berubah.

 

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails