Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 11, 2013

Bercakap...Menulis... SENANG....Nak Buat??? Jawab Sendiri...

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Pagi ni saya nak tulis entry khusus untuk tatapan diri saya sendiri. Dan ia tiada kaitan dengan sesiapa saja sama ada yang hidup atau yang telah pergi.

Fatin,
 Ko ni memang pandai cakap je kan?? Ko pandai bagi cadangan berjela-jela atas kertas. Tapi....hampeh.com.my!!!

Fatin,
 Come on la fatin... ko bangun la dari tido ko yang tak berapa nak lena tu. Get up!!! And move forward!!!

Fatin,
Ko dah tau apa yang ko nak dalam hidup. Ko nampak dah ada peluang depan mata ko. Apa lagi yang ko tunggu???? Nak tunggu berapa lama lagi????

Fatin,
 Ko tau sebab apa ko nak buat and untuk siapa ko buat semua ni?? Nak senang bukan senang. Move ur step forward and don't turn back!!

Fatin,
 Don't think too much!! Action speaks louder than words.. prove it is true to urself. Bangun fatin bangun.... Bertindak! Bertindak! Bertindak!

Fatin,
 Inilah sumber kekuatan ko. Pastikan mereka tidak menyesal memiliki orang seperti engkau. JANGAN TUNGGU, JANGAN BERTANGGUH FATIN!!! BERGERAK SEKARANG JUGAK!!



  Fatin,
WAKE UP!!!!!!
 
 Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails