Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 25, 2014

Salam Aidilfitri 2014

Assalamualaikum.... Selamat Pagi!!

Walaupun Syawal dah sampai ke penghujung, saya tetap tak mahu ketinggalan mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin buat semua penjengah blog puterihannan @ IbuIlyanie.



Sambutan Aidilfitri tahun ni sederhana sangat sebab kena keje di pagi Syawal....!!! Huhuhuhuhu.... Makan rendang ketupat kuih raya pun tak puas!

Sian kat anak-anak sebab tak dapat beraya bersama-sama.

By the way, sibuk jugak dengan preparation untuk pindah ke rumah baru. Alhamdulillah dipermudahkan dan dimurahkan Allah rezeki untuk tinggal di rumah sendiri. Insya Allah dalam proses pengubahsuaian sikit di bahagian dapur nak pasang gril pintu dan beli perabot.

 Tak banyak cerita, layankan je...


BUDAK YANG SANGAT RAJIN.... SEBELUM

RAJIN LA SANGAT KAN.... SELEPAS

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails