Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Wednesday, February 6, 2013

Saya nak jadi Transformer.....

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!!

Anda semua penah tengok citer kartun atau filem Transformer kan? Asal bentuk adalah sebuah kenderaan, sebagai contoh watak Bumblebee adalah kereta tapi berubah jadi autobot. Bila jadi autobot... siap ada power weapon lak tu kan...


 Jadi.. apa pulak kaitannya citer transformer ni dengan saya yang nak jadi transformer??? Hehehehe....

Citernya mula begini....

Mula-mula dulu ada kawan saya tu macam gini rupanya....

 
Lepas tu...... tak semena-mena jadi cenggini pulak....


Dah lama sikit lepas tu, TERKINI!!!!! Kawan saya tu terus dan kekal jadi macam ni pulak....


  Wah!!!!!!! Maunya tak saya pun nak jadi transformer......

Kerana kehebatan produk-produk berkualiti MRT dan Elysyle berserta DX Lingerie Elken, dari seorang yang biasa-biasa je tapi sekarang penuh keyakinan diri dan berisi.

Itulah dia yang saya mahukan dalam hidup saya KINI!  
Transformasi diri...

From Zero to Hero!!!!!

Sebelum ini saya... agak boyish dress up jeans and t-shirt sahaja. Tak pandai berdandan. Tak pandai jaga muka, tak pandai jaga penampilan diri!

Masa ni umur 17 tahun.

 Setelah berlalu 15 tahun kemudian....

Kini, saya lebih berkeyakinan untuk berpenampilan menarik, menjaga kulit wajah dan berani nak berdandan. Salah satu transformasi diri yang saya temui di Elken. Alhamdulillah... Insya Allah.....


Picture taken today 06 Feb 2013.

Nak belajar cara dari saya?? Call/sms 017-5346280, saya boleh beri tunjuk ajar.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me