Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Wednesday, November 9, 2016

#6: Favorite super hero and why

Assalamualaikum... Morning!!

Superhero?? Sebenarnya saya tak percaya kepada watak superhero ni. Tak ada yang sempurna untuk menjadikan watak superhero ni sebagai superhero. Setiap satu ada kelemahan dan kekurangan.

Superman lemah dengan batu hijau kryptonite tu...

Batman lemah dengan perempuan.. hehehe

Hulk tersangat besar, tempat dan bahagian kecik tak leh nak muat abis dirempuhnya rosak semua yg tak berkenaan dalam aksi nak menyelematkan tu.

so on and so forth....

Tapi nak jadikan entri untuk tajuk hari ni, saya pilih watak superhero kartun X-Men.


Dari kecik lagi kot memang minat citer ni. Sebab ni tak macam superhero lain yang ada kuasa magic atau semata-mata kuat saja. Dalam X-men, mereka representing themselves as "The X-Men are mutants, a subspecies of humans who are born with superhuman abilities.". So, agak praktikal la jugak kan. Dalam ramai tu saya paling suka sapa lagi.... Wolverine le.. Tu lagi la manusia yang diubahsuai.

Ikut fikiran logik memang tak masuk akal la kan... tapi sebagai hiburan di masa lapang memang minat tengok citer ni. Setiap movie yang ada tayang kat TV tu memang tak miss tengok. Yang paling best, bila tengok citer ni bonding time dengan anak-anak la sebab diorang dua beradik pun melayan sama. Hehehe...

Apa superhero kegemaran u all?? Jom share. 

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me