Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Monday, September 26, 2016

Blogging Challenge

Assalamualaikum... Selamat Pagi!

Alhamdulillah.. diam tak diam dah masuk tahun ke 6 saya menulis di blog ini. Masa mula-mula nak tulis dulu intention saya memang sesuai dengan tema utama blog... IT'S ALL ABOUT OUR LIFE. Entah le kenapa saya jenis susah sangat nak share hal-hal peribadi kehidupan saya secara terang-terangan. Sebab tu entri kebanyakannya ikut suka apa saya rasa nak membebel masa menulis. Ikut dan je.... Lagi pulak saya takde PC atau laptop sendiri untuk sentiasa menghapdet. Lepas tu life saya not to many adventure yang nak dikongsikan. Ikut keadaan dan masa ada occasion baru saya share. Daily life sama je setiap hari tugas ibu dan drebar anak-anak ke sekolah.

So rasa-rasanya macam nak buat challenge pada diri sendiri pulak kali ni. Sekarang tengah menilik challenge yang sesuai untuk diikuti. Tak susah pun saya senang je gi jenguk kat en Google.. search entry "Blogging Challenge". Tak decide lagi nak ikut challenge yang mana.... maybe ikut dan jugak kot. Kita tengoklah nanti.

https://www.google.com/search?q=BLOGGING+CHALLENGE&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj4oKucjPfOAhUHKY8KHTB4AWMQ_AUICCgB

3 comments:

  1. Oh, macam best pulak tapi tak semuanya saya boleh ikut! Ada yang dah macam tak sesuai pulak. Tapi kalau ada some kind of list like this, seronok juga aktiviti berblogging ni. Takdalah asyik syok sendiri aje menulis macam saya selalu buat ~_^

    ReplyDelete
  2. Hehehe... saja gatal cari cara ni nak tulis entri. Kalau tidak bersawang le blog takde idea nak menulis... Btw saya banyak adjust dan ada yang lari dari tajuk asal. Cuba google tengok mana-mana idea challenge yang leh guna.

    ReplyDelete

Jom Follow Me