Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Thursday, December 4, 2014

This is my Life

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Alhamdulillah... We are coming to the end of 2014.

What now??

Tahun 2015, tahun yang sangat mencabar!! How would you like your life to be?

This is my life... I'm doing it for them!

For the sake of my family.. I want my life to be

A sexy, pretty and gorgeous wife to my hubby.



A pretty and wonderful mom to my kids. And not to forget... menjadikan anak-anak saya kanak-kanak yang membesar dengan sihat (betul-betul sihat dari dalam bukan sihat sebab takde penyakit je, macam mana? PM ME).




How you want to be like that??

I have the way and I can show you how.

PM ME.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me