Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 25, 2014

Salam Aidilfitri 2014

Assalamualaikum.... Selamat Pagi!!

Walaupun Syawal dah sampai ke penghujung, saya tetap tak mahu ketinggalan mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin buat semua penjengah blog puterihannan @ IbuIlyanie.



Sambutan Aidilfitri tahun ni sederhana sangat sebab kena keje di pagi Syawal....!!! Huhuhuhuhu.... Makan rendang ketupat kuih raya pun tak puas!

Sian kat anak-anak sebab tak dapat beraya bersama-sama.

By the way, sibuk jugak dengan preparation untuk pindah ke rumah baru. Alhamdulillah dipermudahkan dan dimurahkan Allah rezeki untuk tinggal di rumah sendiri. Insya Allah dalam proses pengubahsuaian sikit di bahagian dapur nak pasang gril pintu dan beli perabot.

 Tak banyak cerita, layankan je...


BUDAK YANG SANGAT RAJIN.... SEBELUM

RAJIN LA SANGAT KAN.... SELEPAS

Wednesday, August 6, 2014

Kegilaan atau...?

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

"Dan sesungguhnya Kami telah memuliakan anak-anak Adam; dan Kami telah beri mereka menggunakan berbagai-bagai kenderaan di darat dan di laut; dan Kami telah memberikan rezeki kepada mereka dari benda-benda yang baik-baik serta Kami telah lebihkan mereka dengan selebih-lebihnya atas banyak makhluk-makhluk yang telah Kami ciptakan.(Al-Israa:70)"

Ini satu kegilaan atau apa...? Anda jawab la sendiri...

Namun begitu, Allah menjadikan manusia itu hebat, lebih hebat dari segala makhluk kejadianNya yang lain.

Anda hebat, saya hebat kita sama-sama hebat...

#wearemorethanwhatwethinkweare

Cliff Camping, credit picca here.

 Lanjut ke sini.

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails