Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 29, 2014

KILANG JUTAWAN?? MANA...MANA???

Assalamualaikum..... Selamat Pagi!!

Kilang menghasilkan JUTAWAN....!!

Dlm ms 30 hari, 3 JUTAWAN berpendapatan RM 1 JUTA dihasilkan di bulan yg pertama tahun baru 2014!!!

MCCM Rene yg ke 96,


MCCM Alex/Shannie yg ke 97,



MCCM Suria Mohd yg ke 98......
The fastest jutawan MCCM!!! 10 bulan saja berpendapatan RM1 juta!!



"She is a single mum jst like her mum. She was a celebrity nutritionist and her mum is a cleaner...yes toilet cleaner at Sin airport..and she is 80yrs old. But Suria is proud to drive her cleaner mum in her brand new rm1 million Jaguar Cat...she is proud daughter to her...why? Bcuz a cleaner's daughter can pay her rm1.5mil debt in just 12mths..a cleaner's daughter is now a millionaire with CBP Elken in just 12monhs...who says being a cleaner's daughter u cant b successful...success cant b measure who u r but why u want to b!! I knw my why and i am sure i will make my mum proud...success is just around the corner...."


Inilah kuasa gandaan dlm biz rangkaian Elken!!

#SayaadacarasayabolehtunjukkancaranyaPMsayaTQ#

Pm saya cepat-cepat!

FB: Ibu Ilyanie Cottage
Blog: ibuilyaniescottage.blogspot.com
Call/sms/whatsapp 017-5346280.

Tuesday, January 21, 2014

Susah ke nak buat Biz Elken?????

Assalamualaikum... Selamat Pagi.

Ada orang tanya saya, kenapa buat Biz MLM?
Kenapa Elken?
Susah ke buat biz Elken?
Kenapa aku tengok ko tak kaya-kaya lagi buat Biz Elken ni??

Yup!!

Saya terima segala soalan-soalan tu dengan hati terbuka.

Saya belum berjaya dengan Biz Elken, masih merangkak-rangkak. Nak dapat income 3 angka sebulan pun tak menentu. Ada ketikanya takde income pun!!!

Tetapi saya tetap bertahan dengan Biz Elken ini!

Terus berjuang mencari jalan untuk menempa kejayaan dengan peluang hebat dalam biz Elken.

Ada enam rahsia yang tak pernah saya reveal, tentang sebab mengapa Biz Elken sangat mudah dan mesti direbut peluangnya untuk menjayakan kehidupan anda.

Nak tau keenam-enam rahsia tu??

Jom chit chat personally dengan saya via...

FB: Ibu Ilyanie Cottage
Blog: ibuilyaniescottage.blogspot.com
Call/sms/whatsapp 017-5346280.
 
P/s: Jika warga emas pun mampu untuk melakukan Biz ini... mereka boleh pastinya anda pun boleh... Yang paling penting KENAPA NAK BUAT BIZ ELKEN???
 

Monday, January 13, 2014

Salam Maulidur Rasul 2014

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!!

اَللَّهُمَّ صَلِّ َعلى سيدنا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آِل سيدنا مُحَمَّدٍ

 

Wednesday, January 8, 2014

Panjang Umurnya.. Panjang Umurnya...

Assalamualaikum.... Selamat Pagi!!

Panjang umurnya
Panjang umurnya
Panjang umurnya
Serta mulia
Serta mulia
Serta mulia

Selamat ulang tahun kami ucapkan
Semoga panjang umur kami kan doakan
Selamat sejahtera sehat sentosa
Selamat panjang umur dan bahagia

Alhamdulillah.. Dipanjangkan umurnya setahun lagi.

Semoga puteri-puteri ibu membesar sihat dan menjadi anak-anak yang solehah. Walaupun membesarkan kalian penuh ragam dan cabaran, kalian berdualah racun dan penawar hidup ibu.

 Selamat Ulang Tahun ke 6 Nur Ilyanie Najwa!

Selamat Ulang Tahun ke 3 Nur Ilyanie Najihah!

Birthday Day Girls and Boy (Anak Sedara)










Friday, January 3, 2014

SELAMAT TAHUN BARU 2014

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Hari ni hari ketiga dalam tahun 2014. How is your in this early new year? Semua orang nakkan yang terbaik! Insya Allah... Amin... Alhamdulillah..

Biar bagaimanapun keadaannya jangan lupa mengucapkan syukur dan terus tersenyum. Semuanya bermula dan kembali kepada asalnya!

Alhamdulillah untuk saya...perjalanan persekolahan kaklong Najwa dah masuk tahun yang ketiga, dan kali ni dia di tempatkan di sekolah baru, persekitaran baru, cikgu baru dan kawan-kawan baru. Dia dapat menyesuaikan diri cuma ada bercerita tentang seorang rakan sekelasnya yang bernama Iskandar. Apa yang melucukan dia menjelaskan tentang rakannya ini dengan satu ayat, "Otak dia lain...". Bila saya bertanya supaya dia menjelaskan lebih lanjut, katanya kawannya itu ada mencubitnya. Entahlah macam mana keadaannya yang sebenar...

Tentang si kak ngah najihah. Tahun ni dia direhatkan dari menghadiri sesi persekolahan, atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Kesian juga melihatnya begitu bersungguh-sungguh bersiap seperti kakaknya, dengan beg sekolah tapi alih-alih lepas hantar kak long najwa, dia balik ke rumah. Saya aturkan masa lebih kurang dua jam untuk aktiviti homeschooling dengan tema saya sendiri. Setakat 2 hari persekolahan ni nampaknya ada la idea untuk pengisian baginya.

Itu tentang anak-anak. Tentang saya, alhamdulillah kehadiran tahun baru bawa sinar harapan baru dalam hidup saya. Saya berharap agar saya tetap istiqamah untuk melaksanakan satu persatu agenda tahun 2014. Harapnya begitu juga buat anda, Amin....




Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails