Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 18, 2013

It's me Before and After

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Hari ni cuma nak berkongsi sedikit pengalaman diri sendiri yang saya harap dapat menginspirasikan sebarang keputusan yang mahu anda lakukan dalam hidup anda.

Di saat anda membaca entri ni, berapakah usia anda sekarang??

Di manakah kedudukan anda sekarang?

Bagaimanakah tahap pencapaian hidup anda??

Satu saja kata kunci untuk menjawab kepada soalan bagaimana pula keadaan anda 5 tahun akan datang??

PERUBAHAN... TRANSFORMASI DIRI!!

Itulah yang saya cari di usia saya pada ketika itu menginjak ke siri ketiga.

Alhamdulillah limpah rahmat dan kurniaannya memakbulkan impian kecil saya yang saya sematkan di hati pada ketika itu umur saya 29 tahun, iaitu saya "Nak sihat dan nak cantik".

Itulah permulaan segala-galanya kepada apa yang berlaku kepada saya hari ini.

Anda, bila lagi?? Lakukan perubahan SEKARANG!!


        

Saturday, April 6, 2013

Proud to be Perakian!!!

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!!!

Hari ni entry saya berbeza dari biasa, letih jugak korang nak baca citer tentang Elken sesaja kan... So, tadi browsing FB terjumpa le satu gambar kelas bahasa orang perak.

Moh kite belajor same!!


 Awak (merujuk kepada saya le..) orang peghak pun idak le fasih bebeno bahasenye. Tapi bile jumpe ghambo ni, udah le teman rasa bangga bebeno!! Idak le jumpa kat mane-mane pun gaye bahasenye ni...

Ce kita bace bersame-same...

P/s: Macam mana le anda semua nak nyebut perkataan nih? NYEGHOGIN 

Selamat belajor!! 

Wednesday, April 3, 2013

Elken No1 Malaysia MLM Company!!

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!!

Hari ni saya nak berkongsi rasa bangga dan bertuah serta bersyukur kerana terpilih untuk duduk bawah satu bumbung syarikat MLM yang sangat luar biasa!!!

I am proudly to announce...

Elken Sdn Bhd adalah syarikat MLM PERTAMA dalam kategori TOP Malaysia MLM/Direct Selling Companies 2011/2012!!!




 Jadi, apa diragu-ragukan lagi??

Sudah terbukti dan saya bersyukur kerana telah terpilih menjadi sebahagian ahli keluarga besar dalam syarikat ini.

Tahniah Elken!

Jom Follow Me

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails